Ondernemers blij met nieuw toeristisch magazine VVV Waterland van Friesland
Ruim 120 ondernemers uit de gastvrijheidssector ontvingen vanavond het splinternieuwe toeristische magazine voor de regio Zuidwest Friesland. Boordevol tips en inspiratie voor vakanties en uitjes in Waterland van Friesland. Zeven Elfstedenstadjes, Gaasterland, de Friese meren, de IJsselmeerkust, De Greidhoeke en allerlei routes komen erin aan bod. Lees ook over de verhaallijnen van Waterland van Friesland die gaan over rust en ruimte, waterwerken en een stedentrip in de regio. Het magazine werd uitgereikt aan alle aanwezigen tijdens de Algemene Ledenvergadering van VVV Waterland van Friesland.
Het magazine is ontwikkeld samen met mediapartner GrootMedia B.V. en wordt gratis verspreid via alle VVV locaties van Waterland van Friesland. Ook werd het magazine tijdens de Algemene Ledenvergadering verspreid onder toeristische ondernemers. Zodat zij het kunnen uitdelen aan hun gasten. Maar ook voor inwoners van Friesland is er genoeg te ontdekken met het nieuwe magazine. Ook inwoners mogen het gratis ophalen bij een VVV locatie. Het magazine is zowel in het Nederlands als in het Duits verkrijgbaar.
Over VVV Waterland van Friesland
VVV Waterland van Friesland verleidt inwoner en toerist om gast te zijn in Zuidwest Friesland. Dat gebeurt met inspirerende informatievoorziening, gerichte marketing en goed gastheerschap. Het werkgebied is groot, vanaf de Afsluitdijk tot aan Lemmer en van Joure en Sneek tot aan Bolsward. Waterland van Friesland heeft in dit gebied zestien VVV-locaties en achttien informatiepunten. Daarnaast wordt informatie verstrekt via de website en diverse publicaties. Ongeveer 950 ondernemers zijn lid van VVV Waterland van Friesland. De VVV verbindt deze ondernemers met elkaar in één krachtige netwerkorganisatie.
Over GrootMedia B.V.
GrootMedia is dé lokale mediapartner die ruim 200 duizend inwoners bereikt via print en online in de gemeenten Súdwest-Fryslân, Heerenveen en De Fryske Marren. Met 4 huis-aan-huis maandbladen, 5 nieuwswebsites, 12 social media accounts en (toeristische) magazines brengen zij datgene in beeld wat de regio kleur geeft. Actueel en achtergrond. Over mensen, ontwikkelingen en belevenissen. Wonen, werken, ondernemen en recreëren. Verbinden is het sleutelwoord.